IONAD 007 030 2017 – Americki interesi i Ruski osvrt na iste

Deli sadrzaj - Informisi druge - Доля содержания - Информ других - Share content - Inform others

Ova tema je posvecena vojnoj doktrini a koja je osnova na kojoj se realizuje spoljnja politika Amerike – U temi Vam se a kroz prezentovanje jedne knjige predstavlja kako se to sve vidi iz Rusije danas kao i kako je to izgledalo u proslosti a sve prati ukazivanje na odredjene cinjenice o tome sta se menja a sta ne i kako bi mi svi mogli da se (vidimo) nadjemo u svemu tome – Predstavljamo Vam tekst Urednika ArmyInfoForuma na osnovu obrade njemu dostupnih informacija o ovoj temi

Budite sa nama, budite aktivniji i bicete informisani / spremni za sve sto se desava
Будьте с нами, будьте активны и вы будете проинформированы / готовы ко всему, что происходит
Be with us, be active and you will be informed / prepared for everything that happens

Dana 007 027 2017 je odrzana promocija knjige o zivotnim interesima SAD koja na odredjeni nacin a po recima onih koji su predstavljali knjigu imaju itekako veze sa svim sto se desava u svetu sto je onda i kroz prezentaciju knjige i govore nekoliko strucnjaka i predstavljeno i povezano – Sami govornici su se svako na svoj nacin i iz svog ugla (diplomate strucnjaci i vojnici) predstavili a mi Vam sada prezentujemokako je to izgledalo iz jedan vazan dodatak o nacinu organizacije

007-030-2017-Ruski-pogled-na-americku-doktrinu

Ovde Vam kroz emitovanje snimljenog materijala predstavljamo kako se to vidi iz Rusije danas kako i kako je to izgledalo u proslosti obzirom da je jedan od govornika ugledni autor inace Ruski general i nekadasnji clan Ruske Vojne Obavestajne Sluzbe poznatije i kao GRU – Mislimo da je tu imalo sta pametno da se cuje a u nastavku ove teme cemo objaviti neka svoja misljenja o svemu sto se tice ove konferencije gde cemo Vam predstaviti jednu malo tragikomicnu situaciju u kojoj smo se nasli a koja na zalost dokazuje ko kako i na koji nacin u stvari zeli da predstavi interese Rusije u Srbiji a cini nam se da to uopste ne radi na kvalitetan a svakako ne efikasan nacin ali se o tome informisite nakon sto pogledate celokupan materijal – Sad Vas pozivamo da pogledate kako je sve cemu smo mi prisustvovali izgledalo u prepunoj sali hotela Moskva

Ovde su Vam prezentovani komentari kojim je Urednik ArmyInfoForuma pratio emitovanje:

Poslusajte samo delove biografije autora …

To sto je penzionisan ne znaci da i dan danas nije itekako u toku sta se desava plus je toliko aktivan da je na mnogim mestima savetnik iz okvira njegovih znanja a ona nisu mala

Iz kojih “biltena odnosno iz kojih izvora” se informisu danasnji donosioci odluka …

Zar su godine jedino sto je bitno da bi neko “usao” u klub obavestajnih veterana … zanimljivo!

Salusajte “idealisticki” pristup Ruskih politicara svemu sto se nekada desavalo ..

Ko bi ovde u RS uopste mogao time da se bave a da nema nikakvog upliva strucne populacije pa i strucnjaka koji se tibe bave kroz medijski rad – Ako se sve radi unutar sistema i zatvoreno to je osudjeno na propast a ovaj sistem samo to radi

Sumnja za genocid pa sumnja za oruzje za masovno unistenje …… gde ce biti sledeca sumnja tj po cijoj glavi!

Ove nase diplomate sve tenkove istopile :) … Toliko o diplomatiji

Ovde imamo diplomate IDEALISTE :) … Sta reci na to …

Ovde smanjuju vojsku – Za vojsku nema para – Ulozimo stotine miliona u profesionalce a onda ih eksperti iz grupe VIP-OVACA na celu diplomatije izbace iz vojske pa sad hajde jovo nanovo

Pitam se hoce li ijedan od “EKSPERATA iz grupe VIP-OVACA” procitati ovu knjigu odnosno sta je jos procitao u svojoj profesionalnoj karijeri i ko su im “uzori” a da to nisu mozda gledali na “FARMI”

Pa zar nije poenta PREDVIDJANJA sta ce se i kako ce se desavati jer ako se reaguje nakon sto se nesto desi onda je VEC KASNO – Diplomatija je ozbiljna partija saha u kojoj ako ne znas u napred sta radis po automatizmu GUBIS

Sa cime ce “nase diplomate” iz obora VIP-OVACA da pregovaraju? Sa vojskom koja je gladna bosa i pocepana – sa policijom koja odavno strajkuje i koja je takodje nezadovoljna pocepana i izvarana … Jel su to ADUTI ovih ovaca – ops – VIP-OVACA

Da li sada imamo upravo “rast” kao sto su ga Rusi imali pod Jeljcinom 90-ih – Mislim da to nije daleko od istine – Mrali bi sto pre da “prestanemo da zivimo tako dobro kako kazu da zivimo” i da se potrudimo da nam ne bude toliko dobro!

Da li sada imamo upravo “rast” kao sto su ga Rusi imali pod Jeljcinom 90-ih – Mislim da to nije daleko od istine – Morali bi sto pre da “prestanemo da zivimo tako dobro kako kazu da zivimo” i da se potrudimo da nam ne bude toliko dobro!

Ako zapad ne postuje cak ni Ruske interese a koji imaju cime da ih brane pitam se onda sa kakve pozicije uopste ove ovce ..ops – ovi iz grupe VIP-OVACA nastupaju u bilo kakvim razgovorima i/ili pregovorima o necemu sto je bitno za ovu Naciju?

Ne rade se preporuke za vodjenje diplomatije kroz knjigu vec se to radi na sastancima gde se znanje iskustvo i razumevanje ceni i prihvata – Kod nas toga na zalost nema :( – Inace knjiga je izraz zelje da se to znanje iskustvo i razmisljanje podeli sa drugima (pa i nama u Srbiji)

Pravi “izraz” – Podanicki polozaj i ponasanje OVIH iz grupe VIP-OVACA – Pitam se pitam se … jel iko od tih pametnjakovica to kapira ili su toliko elitni sa kupljenim diplomama da nam ne preostaje nista osim BANDERIZACIJE umesto lustracije!

U Rusiji vicu i pametuju a u Srbiji oni iz grupe VIP-OVACA daju milione za lobiranje :) upravo ka tom zapadu (Americi) … Pitam se a verujem da to nije DNO gde ce na dalje da nas vode ti “pametnjakovici” i koliko ce za svoje budalastine jos da potrose para!

Ovde pametnjakovici iz elitne grupe VIP-OVACA cak dovode dokazane “NEPRIJATELJE” za savetnike verujuci da ce time nesto promeniti :) … gde ces goru budalastinu a i sta drugo ocekivati od ovaca … ops – VIP-OVACA

Sto pre shvatimo ko su nam neprijatelji imacemo vise prilike da shvatimo ko su nam oni koji nam ne zele zlo i sa kojima mozemo da saradjujemo na ravnopravnim principima

Toliko o videu uz poziv da se ako mozete posvetite knjizi jer cete iz nje moci po nesto i da naucite odnosno da unapredite svoja znanja!

A sada specijalni osvrt Urednika ArmyInfoForuma na nacin organizacije konferencije kao i kako je to sve sprovedeno u delo:

Saznao sam za konferenciju od poznanika kojima je stalo da se rad ArmyInfoForuma koliko je moguce pomogne a znajuci da sve radim sam i da se oko svega dosta trudim nisu zeleli da propustim ovu priliku pa su me obavestili o ovoj konferenciji

Izrazio sam interesovanje za istu i pozvao telefonom osobu koja mi je predstavljena kao osoba zaduzena za upravljanje konferencijom

Nakon kratkog razgovora sa Pukovnikom obavestajne sluzbe u penziji gde sam mu izrazio interes da redakcije ne samo isprati sve sto su oni planirali vec sam dao i neke sopstvene predloge sta bi redakcija mogla da uradi za njih sam posalo SMS sa svojim “akreditivima”

Nakon toga dobijam odgovor e-mailom sa pozivnicom za

Citat

Поштовани господине *********,

у прилогу Вам достављамо позивницу за промоцију књиге. Више детаља око евентуалног интервјуа са аутором, знаћемо сутра, у уторак.

С’ поштовањем,

************, пуковник у пензији секретар удружења
”Ветерани ВОС Србије”
063/**********

U tom e-mailu mi je dostavljena i zvanicna pozivnica koja izgleda ovako:

pozivnica

Obzirom da vodim javni medij koji postoji vec desetak godina a da sam u citavoj prici od 90-ih pa na ovamo (sveukupno vise od 25 godina se ovim bavim) resio sam da organizatorima napisem e-mail sto sam i uradio – Evo kako je to izgledalo:

Citat

Hvala za poziv
Imam sad nekoliko pitanja i okvire onoga sto bi smo mi uradili

1. Da li je moguce organizovati intervju sa autorom a vezano za knjigu uz obezbedjenog prevodioca sa Vase strane i to nakon zavrsene promocije – Obzirom da je kratko vreme od sad do promocije verujem da bih tek onda nakon promocije bio u situaciji da bolje razumem sta se sve pricalo na konferenciji i da postavim nekoliko dodatnih pitanja jednom od autora koja bi onda u paketu sa snimljenom promocijom bila potpuno zaokruzena prica sa sve objasnjenjima kako bi se javnost bolje upoznala sa citavom pricom!

2. Da li je moguce organizovati u prepodnevnim satima 26 jula intervje sa dva ili tri govornika (Radinovic, Krga i Zivadin) koji ce govoriti na konferenciji a sto bi smo iskoristili za najavu promocije knjige emitovanjem toga 26 uvece u tzv prime time-u od 21:00 sa prethodnom najavom – Tema svakog ponaosob razgovora bi bila promocija odnosno knjiga i kako tu istu knjigu svako od njih vidi sto bi verujem moglo da doprinese naknadnoj promociji knjige – Nadam se da mi mozete obezbediti jedan ili dva primerka knjige za mene i kolege iz redakcije koji bi voleli da je procitaju!

3. Redakcija bi dosla i snimila ceo skup i naknadno ga emitovala isto to vece u tzv prime time-u od 21:00 sa prethodnom najavom

Taj ali i prethodni materijal Vam moze biti dostupan onakav kakav je emitovan ili za preuzimanje tj za linkovanje cime cete samo doprineti daljoj boljoj promociji knjige! Obzirom da ArmyInfoForum ima skoro 70 hiljada svojih pratilaca samo na jednom mestu (FB stranica) mi u toku emitovanja (internet televizija) omogucavamo svojim gledaocim da uzivo komentarisu ono sto gledaju pa Vas mozemo pozvati da uzmete ucesca u tome a verujemo da ce materijal biti pregledan nekoliko hiljada puta to isto vece sto nisu losi rezultati!

Nadam se da mozemo nastaviti bolju i plodonosniju saradnju gde bi Vam redakcija omogucila vise promocije kroz nas sopstveni rad ali mi to ne mozemo sami da uradimo bez Vas pa Vas ukoliko ste zainteresovani pozivam da prvo ovo realizujemo a onda na osnovu toga nadam se napravimo i neke drugorocnije planove za dalju pricu

Hvala u napred uz nadu u pozitivne odgovore na nase predloge – Vise o meni mozete pogledati kroz slike (malo starije) ovde https://www.facebook.com/urednik.armyinfoforuma/photos/

Iskreno Vas – С искренним уважением – Sincerely Yours – **************

Ostalo je na tome a odgovora nije bilo ni u utorak ni u sredu a ni u cetvrtak dok se nisam pojavio na samoj konferenciji a onda me je cekalo zanimljivo iznenadjenje

Hteo sam da postavim kameru ali se onda pojavio sekretar udruzenja da on odlucuje o tome kako cu da postavljam kameru – Valjda je strucnjak za snimanje ili slicno pa to zna bolje od mene (valjda) – Objasnio sam mu da obzirom da ja snimam i da to radim za javni medij tj redakciju vec duzgi niz godina da najbolje znam gde cu se kako i zbog cega bas tu postaviti – Obzirom da nisam zeleo da smetam kolegi koji je vec bio tu postavio sam se na drugoj strani uske sale ali je sve sto se tice podrske za zvuk i ostalo bilo kako treba pa nisam imao nikakvih razloga da se dodatno nerviram jer je barem to bilo kako treba a onda sledi jos zanimljiviji deo

Pitao sam sekretara sto me nisu kontaktirali sa odgovorima ili smernicama kao sto je sam to napisao (jos u ponedeljak) a obzirom da je to bio cetvrtak imali su itekako vremena da se u tom smislu odluce da li zele ono sto sam im predlozio od cega mi se cinilo da nece biti nista sto je utisak koji sam poceo da sticem od samog trenutka pojavljivanja na promociji – To se i potvrdilo ali na jako bezveze nacin sto cu sad i opisati: – Sekretar mi je rekao da nema nista od intervjua jer oni ne znaju ko sam kakav sam tj kako radim (mislim da se pre svega vodilo racuna za KOGA radim tj da li sam prozapadni spijunski novinar ili slicno) – Rekao mi je da on nije imao vreme da “me proveri” tj da se upozna sa mojim radom a u nastavku razgovora sa tim pukovnikom u penziji se cak ispostavilo da on nije cak ni proseldio moj dopis nijednom od onih kojima je trebalo to da uradi kako bi se bilo sta od toga realizovalo

Nastavak je jos zanimljiviji i u stvari pokazuje svu nestruku i na zalost neorganizovanost organizatora ili barme pojedinaca – Ukazano mi je da mi autor knjige koji ce doci na promociju nece dati intervju “vec je pristao da da intervju” samo medijima koji su se ranije prijavili za skup sto je na kraju ispalo izuzetno netacno i veoma … hmm kakav izraz da iskoristim … (piiiip) – Objasnicu i zasto tako mislim – Medija je na konferenciji bilo svega 4 (solovom i brojem) sto znaci da je u tom smislu promocija neuspela ali ok i tu ne treba biti previse kritican jer mnogi ne razumeju da je ovo prvo uskostrucna prica i da nije bas svima interesatna – Osim nas tamo su bili predstavnici jos tri redakcije od kojih jedne velike online redakcije iz Rusije pa zatim jedne velike domace medijske (novinske) kuce i jedne redakcije sa Krima (o svima sve pozitivno i nista lose u tom smislu nemam sta da napisem) ali je interesatno sledece

Kad sam sa kolegom iz domace novinske kuce pricao on je rekao da je poziv dobio nesto pre mene (znaci pred kraj prethodne nedelje) ali da je potpuno zaboravio da potvrdi dolazak a koliko shvatam on se em ne bavi ovim em nije bas znao sta ce da radi jer je pomenuo intervju a cini mi se da ni sam nije znao sta bi tu uradio jer prosto nije iz ove materije – Ok … nije on kriv sto su ga poslali iz redakcije da to prati a nemaju sve redakcije strucnjake – Znaci on nije ni potvrdio svoje interesovanje za dolazak a kamoli da je trazio tj dogovarao intervju – To sam saznao od prvog kolege a od drugog … pa citajte dalje jer ova prica ima tuzan kraj – Od drugog kolege sam saznao da je informisan o svemu svega 2 dana pred konferenciju (a nije strucnjak za ovu oblast) i da je dosao da to isprati i da mu treba svega nekoliko recenica od autora odnosno dvadeset ili trideset sekundi “video materijala” – Treci medij je bio tu ali koliko sam shvatio nisu se gurali da naprave intervju tako da sam poceo da se pitam sledece – Ja im dajem veoma mnogo vremena i pristup strucnijem delu javnosti gde samo onih kojih nas prate ima oko sedamdeset hiljada a oni me lazu i mazu govoreci mi da nisam na vreme trazio intervju pa da ne znaju nista o meni i slicno … Pitao sam se sta cu ja uopste tamo …

Kad sam sekretara pitao sta su odlucili za knjigu (ili knjige) koje sam zatrazio za redakciju a kako bih mogao da procitam ono sto planiram da popularisem dobio sam odgovor da oni ne znaju ko sam ja i bla bla bla – Tad me je sekretar predstavio predsedniku te organizacije veterana obavestajaca (skidam kapu ali ocigledno pojedinci nisu za komunikaciju sa medijima) koga sam imao prilike da upoznam ranije – Na moje prenerazenje od njega sam odgovor za knjige dobio u stilu “seti se gde smo se upoznali” pa cemo videti za knjige? – Zamislite osecanje kakvo sam imao u tom trenutku … Nezeljeno – Nepotrebno – Beskorisno – sta cu ja uopste tamo?

Preko svega sam presao sa namerom da napisem ovaj osvrt ne da bih ikoga izvrgao ruglu vec da bih ukazao na nesto drugo

Na promociji je od 100 ljudi koji su bili gledaoci tj slusaoci svega NEKOLIKO bilo mladje od 50 godina – Uveliko je vecina prisutnih imala preko 60-70 godina postavljam sad sam sebi neka pitanja a voleo bih da organizatori malo bolje promisle sledeci put o ovome sto cu sad napisat!

Sta se zelelo postici promocijom knjige koja treba da bude usmerena ka donosiocima odluka gde nije bilo ni jednog takvog (ne uzimajuci u obzir jednog prodanog novinara parlamentarca M.L o kom bas i nemam neko sjajno misljenje jer ga znam od 91-e)

Kako su organizatori mislili zeleli da se obrate mladjim narastajima i da njima predstave vaznost onoga sto ova knjiga donosi – Ako je sve namenjeno (bez uvrede) gerentologiji koju niko niti ferma 2 % u ovoj zemlji niti ima ikakav uticaj niti na diplomate niti na mlade narastaje o cemu onda pricamo – Mislim da se znanje tih starijih ljudi koji imaju sta da kazu nepravedno gura pod tepih jer to niko od ekstra strucnih diplomata iz grupe VIP-OVACA (sa naznakom na OVCE) ne zeli da cuje – Cemu je onda uopste posvecena ova promocija knjige ako ne ovim nekim specificnim ciljevima – Da je knjiga bila promovisana na VA i VOGI i da je MORS odlucilo da kupi 300-400 primeraka i da ih podeli kadetima VA i srednjoskolcima VOGI kao i da je ukljuci u svoje biblioteke onda bi to imalo smisla – NA TOME TREBA RADITI jer je ovakva literatura izuzetno retka a ljudi koji su je stvorili imaju odgomno iskustvo – Ne zagovaram samo i jedino ovu literaturu vec i svaku drugu koja donosi nesto pametno iz cega se moze svasta nesto nauciti pa i sa zapada

Vodeci redakciju godinama u nazad sam prvo dosao do toga da imam odredjene stavove da se kroz kritiku onoga sto vidim trudim da onima koji to nesto rade ukazem da to moze i treba bolje – Sistem to shvata kao pljuvanje i bas ga briga jer su u sistemu oni koji misle da su najpametniji a opet sa druge strane nadam se da ce neko dobro da se zapita kako se alternativa u vidu NVO organizacija ponasa – U ovom slucaju neki misle da su sami sebi dovoljni i da im niko drugi ne treba – Ne bih to komentarisao vec to uradite Vi na osnovu iznetih cinjenica ali sam ukazao NA ONO STO JE TZV MUST tj sto se mora – Treba se okrenuti mladjim generacijama – Treba se okrenuti onim “wana be” koji zele da se ovim bave i pruziti ruku ka njima i ponuditi im ne samo knjigu vec i znanje – Da sam imao priliku da razgovaram sa autorom ili promoterima ja bih upravo tu i takvu priliku stvarao – To je prilika za komunikaciju sa javnoscu – Ako bilo koja od tih organizacija misli tj smatra da je javnost ne zanima (u sta sumnjam da je tako) onda mi treba da razmislimo sta je nama raditi – Ako ih zanima javnost odakle onda ovako nonsalantno i besmisleno ponasanje – Mogu da mi zamene i da misle da sam zlonameran ali nije tako

Mislim da je posle sekretaru – dragom penzionisanom pukovniku i njigovom sefu bilo zao malo kad su videli koga sve tamo poznajem i ko se sve prijateljski rukuje sa mnom – Mislim da su trebali da nadju vremena i da pogledaju malo link ka slikama Urednika ArmyInfoForuma jer bi im te slike sve rekle – Na kraju krajeva koliko je to strucnih koji se bave ovom oblascu dugi niz godina u RS – Mislim da se mogu nabrojati na prste a ne guraju se svi u “prve redove i na sve televizije” kao pojedini niti svi prodaju svoju profesiju za “mandat u najskupljoj produkciji FARME u RS zvanoj Parlament”

Svako moze tumaciti ovaj tekst kako zeli – Sloboda je na Vama – Smatram da su kritike dobronamerne a i pisane su u tom smislu a verujem da je prezentovan materijal (snimak) sa sve komentarima Urednika ArmyInfoForuma vrlo JASAN pokazatelj njegovih stavova

Ne znam da li ce od sada pa na dalje biti ikakve saradnje redakcije ArmyInfoForuma sa pomenutim organizacijama ali ako je bude nadam se da ce biti dignuta na neki novi nivo i da tek sada nadam se shvataju sta su izgubili – Ako sam im ja nudio da realizujemo 3 intervjua kao uvod u promociju pa snimanje promocije pa snimanje dodatnog intervjua sa autorom i naknadnu komunikaciju i ucesce javnosti u svemu tome mogu samo da kazem da smatram da su izgubili jednu jako lepu promociju ka onima koje to interesuje a koje redakcija ArmyInfoForuma informise!

Mislim da imam pravo da bude rezigniran gluposcu nesposobnoscu i nerazumevanjem koje vidim obzirom koliko isto ONEMOGUCAVA sve sto je pozitivno a sto sam mislim sasvim jasno ovde predstavio – Kao sto rekoh mislim da moji komentari u video materijalu u toku emitovanja vise govore nego bilo sta drugo napisano o meni!

I da na kraju sam kad sam video da trebam da se setim dr mr pr predsednika udruzenja da bi on razmislio da li da mi da knjigu izvadio novac i platio tu istu knjigu da bih je mogao dalje PROMOVISATI javnosti! ….

Za kraj podsetnik
Zamislite osecanje kakvo sam imao na celoj konferenciji – Osecao sam se …. Nezeljeno – Nepotrebno – Beskorisno i pitao se sta cu ja uopste tamo? Ako tako treba da se oseca neko ko se ovom oblascu bavi toliki broj godina onda sta da kazemo o svemu – Sistem misli da je sam sebi potreban a uskoro mozemo ocekivati da kao u filmu 3 karte za holivud pocnu da prave narod (botove skotove) po svojoj meri – Sa druge strane imamo sistem koji bi kao da nesto menja a koji je cini mi se u slicnom “tripu” da misli da je sam sebi dovoljan

Jel mi svi ostali treba da budemo POSMATRACI ili aktivni ucesnici svega toga – Sta Vi o svemu ovome mislite?

Pozivamo Vas na ucesce u diskusiji – Мы приглашаем Вас принять участие в обсуждении – We invite you to participate in the discussion

Hvala u napred – Urednik ArmyInfoForuma

!O AutoruОб автореAbout author
U ovom delu ako Vas zanima mozete pogledati informacije o autoru - В этом разделе, если вы заинтересованы, вы можете просмотреть информацию об авторе - In this section if you're interested, you can view information about the author
Autor prezentovanog sadrzaja je Rajacic Cedo poznatiji i kao Urednik ArmyInfoForuma - Galerija na Facebook-u - Urednik se ovom oblascu bavi od 1987. god. a u svojoj dosadasnjoj karijeri je imao kontakta sa borilackim vestinama, padobranstvom, letenjem i radom u vojnoj industriji - Vise o projektima iz NVO oblasti imate u delu redakcije posvecenom NewTeC-u - Bavi se proucavanjem velikog broja informacija vezanih za bezbednost, strategiju i vojnu industriju sto primenjuje tokom pisanja procena i analiza - Strucnjak je sa dugogodisnjim iskustvom i velikim brojem projekata u oblasti razvoja i konceptualnog dizajna naoruzanja i vojne opreme - Potpuno se posvetio ovoj oblasti a u rad unosi ne tako malo iskustvo od preko 20 godina bavljenja ovom oblascu!
Автор представленного контента Rajacic Cedo также известный как ArmyInfoForum Главный редактор - Галерея на Facebook – Он занимается в этой области с 1987 года - До сих пор в своей карьере он имел контакт с боевыми искусствами, прыжки с парашютом, полеты и работающих в оборонной промышленности - Больше проектов из области обороны вы можете найти в NewTeC части данного веб-сайта – он имеет дело с изучением большого количества информации, связанной с обеспечением безопасности, стратегии и оборонной промышленности, которую он применяется при написании оценок и анализа - он эксперт летний опыт работы и с большим количеством проектов в области разработки и концептуального дизайна для вооружения и военной техники - Он полностью посвящен этой области и работать с опытом работы более 20 лет!
Author of the presented content is Rajacic Cedo AKA ArmyInfoForum Chief Editor - Gallery on Facebook – He is engaged in this area from 1987. - So far in his career he had contact with the martial arts, parachuting, flying and working in the defence industry - More projects from the Defence field you can find in NewTeC part of this web site – He deals with studying of a large number of information related to security, strategy and defence industry which he apply when writing of assessments and analysis – He is an expert with years of experience and with large number of projects in the field of development and conceptual design for weapons and military equipment – He is completely dedicated to this area and work with experience of more than 20 years!

Ukoliko smatrate da o onome sto iznosimo u temama koje stvaramo za Vas treba informisati sto vise gradjana onda se potrudite pa nam pomozite - Mi smo tekst napisali i objavili a onda ga i podelili sa svima Vama na mestima koja uredjujemo - Sad Vi uradite koliko mozete pa ih podelite dalje sa svima koje znate i za koje mislite da treba da procitaju ono o cemu mi pisemo - To uradite odavde sa naseg sajta koristeci opcije odmah ispod jer se to deljenje ne moze pratiti dok je to ako se radi sa FB-a lako pratiti i povezati sve one koji su to radili - Verujem da to ima smisla za sve one kojima je stalo da se ove informacije sire sto vise - Hvala svima koji se potrude da ovo procitaju i sprovedu u delo deleci teme koje mi objavljujemo

Promovisite sadrzaj koristeci sledece opcije - Nemojte kopirati sadrzaje bez dozvole autora - To je krsenje autorskih prava! Pozivamo Vas na ucesce u diskusiji - Мы приглашаем Вас принять участие в обсуждении - We invite you to participate in the discussion

Uredjivacka politika - kucni red Редакционная политика - правила дома Editorial policy - house rules